19 Eylül 2015 Cumartesi

Armut & Kızılcık

Merhabalar

Bir kaç gün evvel, geçen yaptığım Peach Cobbler'ı bu sefer de armut ve kızılcık ile denedim.

Bu fikir aklıma nereden geldi?

İnternetten armut ile yapılabilecek tatlıları araştırırken, yurt dışında armudun kızılcık ile bolca kullanıldığını gördüm. Bu bana öyle mantıklı geldi ki, mayhoş ve tatlı bir arada.

Dayımın sabah eve birer poşet armut ve kızılcık getirmesi sonucu kafamda ampuller yandı ve işe koyuldum.







Tarifte hiç bir fark yok, sadece armut ve kızılcığı hazırlarken biraz daha fazla şeker koyup, biraz da su ekledim. Armutlar kaşığıma yumuşak gibi geldiği zaman da ateşten aldım. Gerisi ise Peach Cobbler' da anlattığım ile aynı şekilde.



Sonuç?




Tadı nasıl?
Kesinlikle güçlü.


Afiyet olsun!




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder