28 Ekim 2016 Cuma

29 Ekim ve Bloğa Dönüş / The Republic Holiday and Back to Blog



Bir şeyler diksem de paylaşasım gelmiyordu, araya pek çok şey girdi (diktiklerimden memnun kalmadığım da oldu) ve sonuç olarak uzun süre buraya uğramamış bulundum.




İşe başlamanın da verdiği sıkışıkla ne zamandır dikiş dikemiyordum (halbuki aklımda ne projeler var!) ve sevgili İrem Sunar' ın etkinliğini görünce tamam-buna katılıyorum artık dedim.



Uzun lafın kısası bir eteğe başladım, zira elimdeki kırmızı kumaştan bir etek istiyordum. Burda Şubat 2016, 115 numaralı modelin kalıbını çıkardım, eteği kafama göre dikeyim derken bir de astar işi çıktı başıma... Uğraş uğraş bitmedi cidden, hala bitmiş sayılmaz.



Sonuç: Bir daha astar görmek istemiyorum ve Burda'dan daha iyi açıklamalar bekliyorum. Anlamaya anlamaya delireceğim yakında..



Not: fena hastayım, bundan biraz agresif yazmış olabilirim :D

***

Sorry for the short translation but I am morbidly sick and equally lazy.

So I had a drought for sewing and then saw this great event: October 29, the Republic Holiday for Turkey. We were supposed to sew something with red/white (our flag colours).

So I started this red envelope skirt that had a lining, which really pushed my boundaries and made me hate sewing for a while...

It's still got a long way to go, hand-stitching wise, but I already took photos and I am going to leave those to a day that I am not sick (hopefully).




Thank you for reading!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder