4 Ocak 2017 Çarşamba

V Yakalı Lacivert Tunik / V Neck Navy Tunic



Herkese merhabalar!

Ne zamandır bloguma yazamıyordum, gerçek bir suçluluk duygusu baş gösteriyordu artık. Dikiş dikmek ve blog tutmak kol kola gidiyor gibi görünse de, ikisi de en az diğeri kadar meşgul edici.

Gel gelelim benim tuniğime... Cuma pazarından bulduğum çelik örme bu lacivert kumaş ilk başta kalem elbise olacaktı, nitekim 1 yıl kadar da o amaçla bekledi. Ancak çıkarıp dikmeye karar verdiğimde artık o elbiseyi istemediğime karar verdim ve derhal bu tuniğe geçtim:






Model: Burda 2015/12 

Dikmesi hiç zor değildi, kesmesi de öyle. Tabi klasik hatalarımdan biri olan kolu çift kattan kesme felaketini yaşadım, Allahtan düşük omuzlu...
yarım saat içinde bitirdim, ancak hiçbir kenarı dönmedim. (henüz)




Hemen hemen her şey ile giyilebilir olması beni çok mutlu etti.


Bir kalem etekle denemem lazım mutlaka.

Okuduğunuz için teşekkürler / Thank you for reading!

Hilal


2 yorum :

  1. İnstagramda gördüğümde çok beğendim kumaş seçimide harika aynı kumaşatan elimde var bende elbise için almıştım bilmem bluza çevirirmiyim:) ellerine sağlık canım güzel günlerde giy çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Aysel Hanımcım ne kibarsınız, o sizin güzel görüşünüz. Yalnız kumaş bir harika. ben defolu ve parça olduğu için pazarda ucuza bulmuşum, güzelliğini pek fark edememişim ama şimdi karar verdim ki bir kaç metre daha alacağım bulursam :*

      Sil