7 Ocak 2017 Cumartesi

Ekose Eteğim! / My Plaid Skirt!



Biri bana tartan ve ekose arasındaki farkı anlatabilir mi? Teşekkürler...

Uzun zaman sonra tekrar bir kalem etek kalıbı çıkardım ve binbir değişiklikle, bu eteği çan biçminde kesmeyi başardım. Fakat arkaya da bir sürpriz eklemeyi unutmadım...



Kumaş elbette yine pazardan. Kendimi kumaşçıdan kumaş alabilecek seviyede görmüyorum henüz :D
Çok kolay dikildi, turuncu fosforlu bir iple diksem dahi ip görünmezmiş, bana bunu öğretti. Öyle koyu, boğucu bir kumaş ki <3

Tabi bu durumun hem faydasını, hem zararını gördüm dikerken...


Dibini zigzag çekip bir kez kıvırdım. Beline pervaz ekledim ve gizli dikişle tutturdum, böylece belde dikiş görünmüyor. Ah bu arada, kendi çıkardığım kalıba yanayım, bayağı bi daraltmak zorunda kaldım.

Önden kalem, 45 derece açıdan da çan gibi duran eşsiz eteğim...

Ev terliklerim son derece rahatlar, teşekkür ederiz.


Arkasına ise...


Eteği baştan aşağı yarıya bölen mosmor bir fermuar koydum (evet ben, fermuar).

Aslında dikmesi o kadar kolay oldu ki, bu detayı her kalem/çan etekte uygulamak niyetindeyim.


Zaten arka parça ikiye bölünmüş haldeydi, fermuarı dikmem 2 dakika bile almadı. Beli ve etek ucunu kıvırırken de fermuar dibini el dikişi ile sabitledim.

Ütü yapmak becerikli olduğum bir konu değil...

Ne düşünüyorsunuz? Siz de eteğin arkasına böyle bir fermuar koyar mıydınız?

Okuduğunuz için teşekkürler!

Hilal


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder